linneamariia

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Linnéa - 4 april 2011 20:32

Det vart sjukt fint väder idag mot eftermiddagen. Så Jag fick världens lust att gå ut och springa när jag kom hem, men jag satte mig i fotöljen istället. vid ungefär kl.4 någon gång smsade Karro mig och frågade om vi skulle ut och gå, så det gjorde vi. Vi var ute vid kanske  ungefär 1h 20min. Det var najs! Det var as skönt väder, varmt & sol. Den enda nackdelarna var väl att det blåste en smula & att vi fick ta en annan väg för att det var översvämmning i en tunnel så vi fick gå över vägen. När jag kom hem så åt jag hemma gjord kyckling sallad och försökte få mina klasskompisar att skicka läxan vi har tills i morgon. Jag lyckades tillslut!

Jag har suttit och skrivit det här inlägget två gånger nu, bara för att internet cpar sig. Det blev ett lite kortfattat inlägg, men jag orkar verkligen inte skriva om allt.

Nu ska jag fortsätta kolla på Chuck, HERRÅ.


   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,jag heter Linnéa och är 15 år. Läs,följ och kommentera gärna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards