linneamariia

Alla inlägg under mars 2011

Av Linnéa - 31 mars 2011 20:44

Är den gula tröjan som jag köpte igår och den nya jumpsuit'en som jag köpte idag.

Hade lite svårt att bestämma mig om jag skulle köpa den eller inte. Valde mellan den och en annan, men det blev denna för den var så fin och somrig!

Lägger in bilder nedan, men det vart fler på den gula tröjan för jag la ner mer tid på att ta de korten, hehe :)

CIAO CIAO



   

Vet inte varför jag älskar den här bilden.. HAHA

    

             

 

  


     




     

Av Linnéa - 31 mars 2011 14:12

Hej ni!

Har eventuellt inge internet hemma, för pappa glömde fixa det så vi kommer att vara utan i typ 2 veckor. Eller vi köpte nå små grejer som man kunde sticka in i datorn så man får internet, men dom kommer vi inte att fixa i dag så.

Aja, efter skolan ska jag ner på stan igen, med Karro, Ida, Alva & kanske Cissi.

Känner att det blev mycket stan den här veckan, men men.. mig gör det inget.    

Vi ses i morgon eller kanske senare

HEJDÅ  


 

Av Linnéa - 31 mars 2011 14:02

Jag och Amelia har lite kul på lektionen och ritar på tavlan.

Sjukt lika vi är våra porträtt!


  Mästerverken dom själva!       LIKT?    Skiiit snyggt & likt, eller hur?  ;););) 

Av Linnéa - 30 mars 2011 22:25

Bakade på hemkunskaps lektionen idag, för första gången!

Min skola är sjukt seg så vi har inte fått bakat förrän nu. 

Vi bakade morots muffins + glasyr och gjorde en jordgubb-banan smoothie.

Det var najs, sen bjöd vi lärarna på det som blev över för att ragga bättre betyg.

Lite smarta är vi i alla fall! HAHAHA  


     

söötisar!

    

   

Morgon trött, ja.

 

  


  resultat.

Av Linnéa - 30 mars 2011 21:10

Idag har jag gjort ganska mycket faktiskt!

Efter skolan så drog jag ner på stan med Ida & Alva, det var kul!

Köpte den skriik-gula tröjan som jag kollat på ett tag, eller ja.. 2 dagar.

Kollade även på byx-dressar för det har jag vart sugen på rätt länge!

Jag la undan en tank-topp på bikbok men jag tror inte att jag kommer köpa den, men man vet ju aldrig med mig. Ska gå ner i morgon igen så då får vi se.

Efter stan så åkte jag hem firade mamma och drog på dansen!

Det var grymt kul idag, HAHA. Lööööved it!

HERRÅ


    mobil kamera bilder, ni får leva med det! ;)

     

 

Kanske kommer fler bilder sen om Alva skickar :)   


Av Linnéa - 30 mars 2011 20:50

Grattis Mamma 51 år idag!

Hoppas du haft en bra dag! 

Älskar dig!

PUSSSSS




Av Linnéa - 29 mars 2011 21:38

SHA SHA

sitter och kollar på Desperate housewives med mamma för tillfället.

Tidigare idag så var farmor här och vi firade henne, mig och mamma.

för att vi har fyllt/fyller år. Jag fick 500kr av henne, vilket passar sjukt bra just nu eftersom jag såg en tröja nere på stan som jag bara måste ha! TACK!  HIHI    

ska gå ner i morgon direkt efter skolan och kika lite, innan mamma kommer hem.

Hon fyller år i morgon så jag ska fixa något tills dess.



 

  

Av Linnéa - 29 mars 2011 16:08

Ah eller inte i skolan, vi dansade salsa och merange (stavning) på idrotten.

Det var fan rätt kul! Skit kul att kolla på när killarna försökte dansa. Så härliga!

Kom hem för ett tag sedan då hade jag världens sug efter att baka kladdkaka,

men jag strunta i det och åt en skål chips i ställe.., inte bättre direkt.

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem och på att farmor ska komma hit.

PEACE  


   Eftermiddagens outfit  

Presentation


Hej,jag heter Linnéa och är 15 år. Läs,följ och kommentera gärna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards