linneamariia

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linnéa - 31 oktober 2010 19:48

TJÄÄÄÄNÄ!


Är med Bella,Ida,Karro,Ebony, Alva & Anna. Ska ha en liten film kväll och se på någon skräck eftersom att det är Halloweeeeeen!

Dom andra sitter just nu och kollar igenom skolkatalogen om vem som är snyggast i varje klass. HIHI kul att höra.

Har 4 olika ringar på mig just nu kände för att Bliiinga mig.

 Ebony sa att hon skulle ta en massa bilder och lägga ut på Fb så man var ju tvungen att fixa ju sig lite ni vet   

              

Av Linnéa - 30 oktober 2010 15:36

Pappa kom hem från Kina inatt med en massa grejer. 

Min syrra väckte mig vid kl.9 i morse, vilket man inte borde få göra på en lördag.

Men aja jag gick upp då i varje fall, Fick en massa grejer! 

Thank you daddy!   


        

   

  

Mammas

  

min 



Av Linnéa - 29 oktober 2010 21:59

Sitter med la familia och kollade nyss på circus möller, så jävla klockrent!

LÖÖVE IT. Längtar tills nästa helg, fest med tjejornaaa!! 

Av Linnéa - 27 oktober 2010 19:26

Har vart på Hälla med the family and Alva och köpt grejer.

Daniel skulle på nån halloween fest så han köpte peruk och skit.

Ska ju på Alvas H-fest snart vore fett kul om man vore lite freaky, allstå utklädd och sånt. Like the old days... Ska nog vara det för skojs skull , hihi  

By the way så köpte jag en svart rosring super snygg till allt.

Aja nu ska jag äta, pUsss 

   okej, det var ingen bra bild man ser ju inte att det är en ros men det är'en 

Av Linnéa - 26 oktober 2010 17:02

Hittade nyss en blogg, där det var en tjej som skrivit en massa tips om vad man kan göra på ex. Halloween och jul! massa smarta lätta grejer eller ja de mesta verkade lätt!  Blev sugen på att göra sånt själv.. men det kommer nog inte gå så bra, Men jag kan väl alltid försöka  

   En bild från hennes blogg

Av Linnéa - 26 oktober 2010 11:41

Tjena

hm.. fortfarande hemma & sjuk..

har suttit och funderat på att göra om i mitt rum

känner för att ha brunt och turkost eller rosa.

Och göra det lite mysigt med ljusslingor och sånt..

Vill också fixa ett sminkbord med spotlights.

vore awesome!  



Av Linnéa - 25 oktober 2010 10:53

Sjuuukt snygga ringar!/ och Till pappa som é i Kina- nu ser du på ett ungefär?  

         

           OCH DETTA:

    

Av Linnéa - 24 oktober 2010 19:59

Inte den bästa bild kvalitén direkt, alvas kamera.

* skulle lagt upp fler bilder men eftersom min blogg laggar så funkar det inte.. -.-

              

Presentation


Hej,jag heter Linnéa och är 15 år. Läs,följ och kommentera gärna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards