linneamariia

Alla inlägg under december 2010

Av Linnéa - 31 december 2010 21:38

TjÄÄÄna!

Ida, jag & Karro har det lite mys och kollar på film.

Men vi ska snart dra vidare hem till Ida.

Så vi hörs senare, PUSSS!

        

Av Linnéa - 31 december 2010 19:16

   JANUARI

        FEBRUARI

     

MARS

   APRIL

  

   MAJ

   JUNI

   JULI ( bild från en keynote jag gjort)

     AUGUSTI

   SEPTEMBER

   OKTOBER

  NOVEMBER

   DECEMBER  ( todayyy)


Av Linnéa - 31 december 2010 14:22

Var nyss på Nyårs bowling med en del av släkten.

Jag som trodde att det skulle gå bra för mig, men icke   HAHAH

Aja det var kul så det gör inget :)

  


     

Av Linnéa - 29 december 2010 12:10

                 

Av Linnéa - 29 december 2010 00:14

Åkte och hälsade på mormor idag! Har velat göra det hur länge som helst, men alltid när jag skulle hängt med så har det inte blivit av, men idag åkte vi äntligen. Det var super trevligt att se henne igen! 

När jag kom hem så var jag med Ida, alltid lika kul att träffa den filluren 

Vi pratade & gick ut på gården och tände tomtebloss, osv :)

   

Blog u later, puss!

        

Av Linnéa - 27 december 2010 21:39

Det här fick jag hem idag! 

Kan ju säga att det är aldrig fel med lite film!

Jag fick Inception och When in Rome & min syster fick barbie och Pelle Svanslös!

Ska nog ta och klicka hem lite fler filmer nu,


Vi hörs!

               

Av Linnéa - 27 december 2010 12:13

   Det jag köpte, visar bättre bild på ringen någon annan gång.       

Av Linnéa - 26 december 2010 16:25

En trött chey här!

Sov cirka 3 timmar inatt, sov över med Ida,Alva & Karolina för att det var annandags/mellandags rea idag eller nått sånt. Vi kom ner på stan vid typ 5 över 8.

Fett besviken man blev, vi klev in på Gina och upptäckte att det var ju rea på allt som ingen ville ha! Så vi gick därifrån i hopp om att donken skulle vara öppet men det var det ju såklart inte så vi stod utanför och vänta i cirka en halv timme. 

Köpte i alla fall ett läppglans och en ring, dock inte på rea men dom var rätt billiga så jag köpte dom.    Show u later.


Puuuss

   Jag och Jenni för någon dag sedan 

Presentation


Hej,jag heter Linnéa och är 15 år. Läs,följ och kommentera gärna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards