linneamariia

Alla inlägg under november 2010

Av Linnéa - 30 november 2010 14:59

Kom hem idag, då hade mamma köpt grejer till mig!

En päls mössa och ett par skor!

En mössa till mig och en till syrran.

Min var svart och hennes var grå. 

Men vi är tvungna att byta min på grund av att den är sydd sne

Men ska nog byta till en grå.. snyggare!

AJA TAAAACKK MAMMA!  


TJADÅ


           

Av Linnéa - 30 november 2010 14:46

Att visa mina ringar jag fick när Pappa kom hem ifrån Kina

Jag vet att bilderna inte blev nå bra, men vet ni va.. dom får duga!

Ni ser väl i alla fall på ett ungefär? Dom är finare i dags ljuset  

   fokus främre.  Fokus bakre.                      lite mörka mörka blev dom...  

Av Linnéa - 29 november 2010 22:04

Super nice dans träning idag!

Nästan hela dansen satt..

Bara något smått att träna in!

Uppvisning om 2 veckor!

" Can't Wait"

   förra uppvisningen!

Av Linnéa - 28 november 2010 22:48

   Sjukt bra program!

+ Älskar Lasses; Längesen!


Av Linnéa - 28 november 2010 22:15

4 söndagar kvar nurå

     

Av Linnéa - 27 november 2010 17:45

Tac & jag var dessutom på biblan idag!

Lånade en varsin bok.. hehe

Har nog aldrig sett Tac vara så inne i en bok förut!

hon har läst i snart 1 och en halv timme eller mer.

Medan jag bara läst 20 sidor..

TJADÅ

  


Av Linnéa - 27 november 2010 17:30

SHEENA

Jag och mamma skulle ha åkt och hälsat på mormor idag,

men vände när vi insåg att det var för halt

och när det blev långa köer för en långtradare kört av vägen..

Lite surt var det väl, har inte träffat mormor på evigheter!

Men istället så gick jag ner på stan med Tac.

Vi köpte varsin tubsjal från Gina och Tac köpte en snygg tröja också.

Ska nog också köpa en sån, snygg var den.

Men nu ska jag fortsätta att se på EIGHT BELOW.

grymt bra!

TJADÅ

  

Av Linnéa - 26 november 2010 19:55

Hej!

Idag så var det min, Alvas, Tom's och Rasmus tur att stå i mat garderoben.

Först på väg till matsalen så hoppade Tom på mig, så jag ramlade i snön.

Han och Rasmus fortsatte att putta mig så att jag inte kom upp.

Så tillslut var jag alldeles dygnsur, HAHA

Pappa fick komma med ett par nya byxor.

Men btw det var fett stressigt att jobba i garderoben. 

Alla kom samtidigt så man fick springa runt och leta jackor överallt.

Men det var kul ändå!  

Efter skolan var jag med Ida och Karro och såg på en film.

TJADÅ

Tom

Presentation


Hej,jag heter Linnéa och är 15 år. Läs,följ och kommentera gärna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards