linneamariia

Alla inlägg under september 2010

Av Linnéa - 30 september 2010 20:56

Sitter & kollar på Idol med alva, ska sova hos henne inatt.

Olle sjöng nyss- The sex is on fire.. grymt bra!  + Geir var också grym om inte bättre..!   Tidigare idag så gick jag Tac & Alva runt i kvarteret och fotade höstbilder för jag tyckte att det var nödvändigt, (eller jag ville ha, så..)


Det var allt för idag, Peace  


   Jag  sköön bild 


karate kid 

 jag älskar denna bild



 

åh fyfan så skön bild! monsterhajen vrs firren

 

finast på denna jord

 

härlig


 

sjukt fin

 

partyy

 

underbar !


JA det var lite av de vi gjort idag...  

Av Linnéa - 30 september 2010 07:31

Hahah jag hade ingenting att göra så jag tog kort på min outfit.

Sitter nu och kollar på vakna med the voice (kl.07.28) + musik

men vid halv kommer Kenza dit och ska prata.

Hade inte lust att platta håret idag så det är som de var när jag vaknade,

det får duga   


Peace   

   ny tröja från h&m som jag ska ha när jag dansar & har cheerleading!

Av Linnéa - 29 september 2010 22:04

Vi spelade säsongens sista match idag på SwedbankPark mot Skultuna.

Sjuuukkt, dåligt jag spelade idag, vad irriterad jag blir.  

Jag var inte super dålig, Men det var dock en av mina sämsta matcher.

Första halvlek var ju en katastrof var inte alls med i hjärnan, men andra halvlek blev dock snäppet bättre..,men ändå inte bra. Men vi vann i alla fall med 2-0, super bra.    

Det var allt för idag, Puss


   donken   donken  .

   mace donken 

Av Linnéa - 29 september 2010 13:30

YEEEEEEEEEEEEEEEEEES snart kör Greys Anatomy igång igen!

Den 6 oktober klockan 21.00 - På Tacs födelsedag!

Perfect, som jag längtat!  

Nu sitter jag & kollar på gamla avsnitt som går på 5an HAHA!


  

  

Av Linnéa - 29 september 2010 10:22

Har äntligen fått internet på skolan igen!  

Ska alldeles strax ha slöjd.. hoppas att det är kuuul idag...


By the way... David är bäst


   David & Alva utanför slöjden   jag & Tac på spanish   Tac, Cecilia & moa på spanskaa  

Av Linnéa - 28 september 2010 17:39

Blev just klar har fixat mig till den dära konfa-festen!

Det är ju typ djungeltema, så jag har satt på mig jennifers leggings & ett röd leopard linne. Det funkar nog..  

Men dagen har vart nice, sista lektionen så typ sov jag och ellen på soffan när Anna Ananas läste om Tusen gånger starkare,.. ( tror det heter så?) Sedan drog jag hem kollade på family guy och nu sitter jag här & dunkar musik   

Ska snart gå över till Ida-pida tror jag!   

Bloggar mer senare!

Peace   


( jag skulle lagt in bilder, men tyvärr så funkar det inte just nu -.- ,

kommer kanske sen!) Så jag lägger in dagens låt!

Av Linnéa - 27 september 2010 21:46

Kom just ut från duschen, dansen var skitkul idag!

Jag var helt slut de sista 10 minuterna, men det gick ändå ganska bra!

Börjar känna mig aktiv men sliten- fotboll,dans,musikal,konfirmation & cheerleading men det är sååååå värt det!  

Nu sitter jag & kollar på Svenska New York fruar- inte bra, eller jag tkr iaf inte det men det finns inget annat att se på,så det funkar..

Bloggar mer i morgon.


Peace!  

   Haha ville ta en rolig/skämt bild   (men det är ganska svart men de går)

Av Linnéa - 27 september 2010 15:11

sjukt långsam dag+träningsvärk efter cheerleadingen  

 Kom nyss hem. Hade idrott sista lektionen-baseboll 

Det var faktiskt ganska kul, lite mer avancerat än brännboll.

Men rätt så kul var det faktiskt!

Men hela dagen har typ gått segt. Vi hade inget internet på skolan, så alla lektioner var as tråkiga. Så vi satt typ och tog kort,spelade in videos, ritade på paint &sånt.

Sjukt skönt att vara hemma, helt slut efter helgen.

Men ska ju strax iväg igen.. Har ju först musikalen sen Dans.

Aja det går nog..

Peace  

    



Presentation


Hej,jag heter Linnéa och är 15 år. Läs,följ och kommentera gärna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards