linneamariia

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnéa - 31 januari 2011 21:26

Hej folket!

Har studiedag i morgon så jag,Tac, Bella, Ida & Karolina tog tillfället i akt och gick på bio, vi såg på Burlesque. Själv så tyckte jag att den var grymt bra!  

Jag fick fett med dans lust, längtar tills dansträningen på onsdag! ;)

Aja, det jag försöker säga är att den var helt klart värd att se HAHA

På vägen hem från bion så sprang vi runt och lekte.. Det var fett kul!

Ida och jag lekte "Hans och Greta" och kasta popcorn överallt, och sen så ramlade hon utanför nån från skolans hus, så dom tittade ut.. Haha

Skulle ha laddat upp några bilder som jag tog på vägen hem. Men nu äre så att jag inte hittar inladdnings sladden så det får bli en annan dag... 

PUSS

  

Av Linnéa - 31 januari 2011 15:31

Kom just hem från skolan...

Har inget att blogga om, så lägger in en bild på dagens outfit ;)


  

Av Linnéa - 30 januari 2011 20:07

TJJAA

I morse så drog jag iväg till konfirmationen, det var inte speciellt kul idag.. :/

Efter det så åkte jag hem & käka och drog sedan iväg på träning.  

Har nyss suttit och läst några sidor ur "första djungelboken" som jag måste läsa.

För vi har en skolgrej som handlar om 1800-talet, vet inte om det är en 1800-tals bok egentligen men min lärare gav mig den, så jag läser den HAHA

KYSSS

   Bild från fredags ;)

Av Linnéa - 29 januari 2011 19:04

Hellu!

Gick på stan med mamma idag, det var mys! :) Köpte en skjorta, underkläder osv.. Vi tog en fika på något café inne i Igor. När jag kom hem gick jag ner till Alva. Just nu sitter vi och tittar på Shrek 2 som går på kanal 5 :)

PUSS

  

-

Av Linnéa - 29 januari 2011 11:47

Hej hej:)

Sitter och kollar på någon bra film på 5an.

Funderar på om jag ska ta och gå ner på stan senare..?

Hm.. jo, jag gör nog det, eller vi får se :)

Vi hörs, bye!


   

HAHA fint med lappen under skon! :)  

Av Linnéa - 28 januari 2011 21:02

Sitter och kollar på Let's dance med Ida & Karolina.

Tidigare idag så fixade vi oss och tog lite kort för skojskull :)

Nu håller vi på att ladda över bilder till Idas dator så ska dra nu!

PUSSSS  

  

      

                                      

NY

Av Linnéa - 27 januari 2011 19:32

Ny header eller hur det stavas, HAHA..

Hade haft den gamla så länge att det var dags att byta nu, tyckte jag.

Vet inte om jag är så nöjd med den här heller, men den får duga så länge

HEJDÅ

Av Linnéa - 27 januari 2011 19:18

Sitter och pluggar SO, har redovisning i morgon.. :(

Försökte sätta på TV:N nyss men den funkar tydligen inte.. HAH

PUSSS

   På SO- lektionen idag :)

Presentation


Hej,jag heter Linnéa och är 15 år. Läs,följ och kommentera gärna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards