linneamariia

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Linnéa - 2 april 2011 16:47

Hej hej, kom hem ifrån Alva för några timmar sedan. Sen dess har jag inte gjort så mycket, mest kollat på TV osv. Jag har försökt att ladda över bilderna från helgen till min dator men det fungerar inte! + så fungerar inte internet stickan i min dator så jag måste använda mammas. Aja, igår åkte jag, Ida och Karro hem till Alva i Sätrabrunn där vi spenderade kvällen/Natten. Det var sjukt najs. Vi hängde med Linus och Johan, satt vi datorn, dunka musik, gick runt utomhus, titta på film, hoppade studsmatta, råkade spilla vatten i sängen osv. Det blev inte så jätte mycket sömn direkt. För Alvas as konstiga katt sprang runt överallt och hade ner grejer, fast det var väl rätt förstårligt eftersom han enbart var 4 månader gammal. + Ida och Karro var rädda för honom, så de kunde inte sova för de trodde han skulle hoppa upp och gå i deras ansikten. Sen så började Ida må dåligt, hon blev typ sjuk.. Ah, ni förstår...Varför det inte gick att sova. HAHA.

Men det var kul, så det gjorde ingenting, HEJDÅ.


   Gud va gööölli

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,jag heter Linnéa och är 15 år. Läs,följ och kommentera gärna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards